کرکره برقی

Wiki Article

آنها اغلب در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و فرودگاه‌ها یافت می‌شوند، اما می‌توان از آنها در خانه‌ها نیز استفاده کرد.

نوعی درب است که به طور خودکار باز و بسته می‌شود و برای ورودی فروشگاه‌ها و مراکز تجاری به کار می‌رود. این نوع درب‌ها مزایای بسیاری دارند، از جمله:

ولی ما برای آن دسته از عزیزانی که هنوز استفاده از درب و کرکره‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، تعدادی از مزایای استفاده از درب‌های اتوماتیک را توضیح می‌دهیم.

با توجه به ویژگی ها و مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای که پیش تر به آن پرداختیم؛ این درب ها قابل استفاده در ساختمان ها، مجتمع ها و غیره می باشند.

درب‌های اتوماتیک تلسکوپی از جدیدترین انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی هستند. این نوع درب‌ها از چند لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت تلسکوپی به یکدیگر متصل می‌شوند.

نصب درب اتوماتیک هزینه بر است و نیاز به نیروی متخصص دارد.

این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، از جمله:

درب‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دو نوع درب هستند که از تکنولوژی‌های مختلف برای کنترل و حرکت آنها استفاده می‌کنند.

در این مقاله سعی کردیم که نکات لازم جهت خرید درب اتوماتیک را به ساده ترین شکل ممکن برای شما عزیزان بیان کنیم.

محصولات درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای

البته لازم به ذکر است که این نوع درب در ایران کاربرد زیادی ندارد و بیشتر جنبه زیبایی دارد. برای مطالعه بیشتر درب پارکینگ اتوماتیک زیر سقفی کلیک نمایید.

اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک شامل :قطعات موتور، تسمه، سنسور چشمی و غیره است. اپراتور، حدود ۴۰ درصد از مبلغ کل درب اتوماتیک شیشه ای را شامل می شود.

استفاده از منبع درب اتوماتیک به خصوص در اماکن عمومی به یکی از ملزومات ساختمان‌ها تبدیل شده است. علاوه بر اماکن پرتردد استفاده از درب‌های اتوماتیک برای ساختمان‌های مسکونی نیز روز به روز در حال افزایش است.

بنابراین درصورت بروز هر گونه خطا در عملکرد کرکره باید به کارت گارانتی خود مراجعه کنید. شماره تلفن درج شده بر روی کارت امکان ارتباط شما با شرکت سازنده و یا شرکت وارد کننده را برقرار می کند. بنابراین نباید برای دریافت خدمات، با شرکت فروشنده تماس بگیرید.

Report this wiki page